משפט אזרחי ומסחרי – ליטיגציה אזרחית

עו"ד חיימוב עוסק גם כן בתחום המשפט האזרחי – מסחרי, ומעניק ייעוץ וייצוג משפטי איכותי, ומטפל בכל הסוגיות והערכאות בתחום זה. תחומי המשפט האזרחי והמסחרי מתייחסים לקשת רחבה הכוללת סכסוכים כספיים במגזר הפרטי ועד לתביעות מסחריות מורכבות במגזר העסקי. המשפט המסחרי מכיל בתוכו מערכת דינים ייחודית הכוללת בתוכה מגוון רחב של תחומים, אשר להם יש לתת פתרונות מידיים ואיכותיים כאחד.

המשפט האזרחי כולל בתוכו תחומי משפט רבים, הכוללים ייצוג והופעה בבתי המשפט בהליכים אזרחיים בכל הערכאות, ובכלל ייצוג בהליכים שעניינם, תביעות כספיות, חוזים והסכמים, הפרת זכות יוצרים וזכות מוסרית, עוולות מסחריות, דיני משפחה וגירושין, ירושה וצוואה ועוד. 

זכויות יוצרים ועוולות מסחריות – לכל אמן היוצר יצירה בעלת מאפיינים ייחודיים, זכות להגן על יצירתו. בישראל, הגנה זו מעוגנת בזכויות היוצרים אשר מספקות הגנה על הקניין הרוחני. כאשר זכויות אלו מופרות, קמה לאמן עילת תביעה נגד המפר. תביעה זו מאפשרת לעסקים להגן על המוניטין ועל היתרונות העסקיים שלהם, שנפגעו על ידי פעולות מסחריות בלתי הוגנות, ומאפשרת להם לתבוע ולמנוע את המשך ההטעיה ואף לקבל פיצויים כספיים המגיעים להם.

האתגר של עו"ד מתחום המסחר הוא לספק ללקוחותיו פתרון מיידי עבור הפעולה או התביעה אותה רוצים לבצע, מתוך התבססות על ידע משפטי, תוך הבנת הצרכים העסקיים של הלקוח והגעה לתוצאה מיטבית עבורו.

עו"ד חיימוב נותן שירות, ייעוץ, ליווי וייצוג בערכאות השונות בתחום האזרחי – מסחרי. עורך דין בתחום זה נדרש לידע והבנה נרחבים בתחום העסקי, השירות חייב להיות מקצועי ומקיף, תוך ליווי אישי וצמוד לכל אורך הדרך, וזאת כדי לקבל את נקודת השקפתו של הלקוח ולהבין לעומק את השיקולים הנדרשים. בזכות הידע והניסיון בתחום זה, יעזור עו"ד חיימוב להשיג את התוצאה המיטבית עבור לקוחותיו.