דיני נזיקין וביטוח​

עו"ד חיימוב מייצג תובעים בתחום דיני הנזיקין והביטוח. זהו תחום בו ישנם נושאים רבים, ובקיאות עורך הדין חשובה בהם על מנת להעלות את סיכויי קבלת הפיצוי הכספי.

אם מדובר בתאונות דרכים, נזקי רכוש ורכב, תביעות נגד עיריות וגופים שונים בגין רשלנות, פוליסת לביטוח תאונות אישיות ותלמידים, אובדן כושר עבודה וכדומה. לעו"ד חיימוב ניסיון רב בכל אחד מן התחומים האלה. כל תביעה הנה מקרה בפני עצמו, עו"ד חיימוב מלווה את התובע לכל אורך הדרך, החל מסקירת המקרה לפרטיו, גיבוש התביעה וליווי משפטי עד לסגירת התיק.

דיני נזיקין עוסקים בכל הסיטואציות בהן נגרם נזק. התביעה היא כנגד גורם הנזק, והשאלה הנשאלת האם הוא אחראי לנזק זה, ומהו הפיצוי המגיע לתובע עבור הנזק הנגרם לו. הערכת הפיצויים המבוקשים על-ידי התובע היא מסובכת ודורשת ידע והבנה בתחום הנזיקין, על-כן מומלץ שעורך דין המתמחה בכך ישקלל הערכה זו. בין התחומים בדיני נזיקין ניתן למצוא תביעות נזקי גוף, נזקי רכוש, תאונת עבודה, וכדומה.

תביעות לביטוח לאומי

עו"ד חיימוב עוסק גם כן בהגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי, לרבות בתאונות עבודה ולנכות כללית ואי כושר עבודה. תאונת עבודה – כל אדם אשר נפגע במהלך או עקב עבודתו, לרבות תאונות דרכים לפני או אחרי העבודה. פגיעה כזו אשר פוגעת ביכולת העבודה שלו בהמשך, זכאי להגיש תביעה לביטוח לאומי. 

בנוסף, ניתן ייעוץ וליווי גם בנושאי תביעת נכות כללית ואי כושר עבודה. מדובר על מקרים כמו מחלה קשה או תאונה שלא במסגרת העבודה, אשר גורמים לאובדן כושר עבודה ובכך לאובדן הכנסה באותם חודשים. לשם כך יש ביטוח אובדן כושר עבודה, שמטרתו להגן מפני אובדן ההכנסה בתקופת אי הכושר. 

על מנת לקבל את התביעה מהביטוח, לעיתים נדרשת התערבות עורך דין המתמחה בנושא, וזאת כדי לא לקבל דחייה מחברת הביטוח או מקרן הפנסיה מסיבה כזו או אחרת. תפקידו של עורך הדין הוא להגיש תביעה עבור תשלום בגין אובדן כושר עבודה ויפעל למימוש זכויות המבוטח וקבלת הפיצוי המגיע לו.

הדבר שיעלה את הסיכוי לזכות בתביעות ביטוח ודיני נזיקין הוא ייעוץ וליווי ע"י עורך דין. לעו"ד חיימוב ניסיון רב בייצוג תובעים בגין תאונות דרכים, נזקי גוף ותאונות עבודה, תוך מתן שירות אישי ומקצועי ללקוח במטרה להשיג לו את הפיצוי ההולם בגין הפגיעה. בהתאם לכך, לעו"ד חיימוב ניסיון רב בניהול משא ומתן עם חברות הביטוח השונות ועם משרדי עורכי דין מהבכירים.